Wat is een zoekwoordenonderzoek?

Met een uitgebreid zoekwoordonderzoek kunnen we precies achterhalen welke zoektermen relevant zijn voor jouw organisatie. Tijdens het zoekwoordonderzoek kijken we onder andere naar de zoekvolumes, de concurrentie en de potentie om te hoog in Google te scoren. Vanuit dit zoekwoordonderzoek geven we vervolgens een gedegen advies voor jouw SEO-of SEA strategie. Want alleen met een goed onderzoek kun je impact maken.

Scoren op zoekwoorden

Om vervolgens te scoren op deze zoekwoorden, zijn er drie pijlers van belang. Dat zijn de volgende drie: content, autoriteit en techniek. Voor deze drie pijlers geldt dat we graag met je meekijken en je willen adviseren. Maar we kunnen het ook compleet voor je uit handen nemen. Op die manier nemen bouwen we structureel aan jouw online zichtbaarheid. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen en waar jouw kansen liggen? Vraag dan onze gratis marketingscan aan.

Toe aan een (gratis) frisse blik?
Vraag marketingscan aan